Previous
Next
Previous
Next

Αλλαγή - Επιστροφή

1. Αντικατάσταση με άλλο μέγεθος / χρώμα ή κωδικό

Επικοινωνείτε με εμάς με όποιον τρόπο σας εξυπηρετεί, ώστε να μας ενημερώσετε για το αίτημά σας και να μας υποδείξετε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε καθώς και το νέο προϊόν που θα θέλατε να παραλάβετε στη θέση του. Το νέο προϊόν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από αυτό που επιθυμείτε να αλλάξετε. Η επικοινωνία μαζί μας θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας.

Ελλάδα

Το νέο προϊόν αποστέλλεται στο χώρο σας με κούριερ. Η αλλαγή πραγματοποιείται με τη διαδικασία ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΠΑΡΑΛΑΒΗ, δηλαδή κατά την παραλαβή του νέου προϊόντος παραδίδετε στον κούριερ το προηγούμενο. Η πρώτη αλλαγή παρέχεται δωρεάν απο εμάς. Το κόστος της υπηρεσίας για κάθε επόμενη αλλαγή είναι 5 ευρώ και καταβάλλεται στον κούριερ που θα σας εξυπηρετήσει.

Κύπρος

Το νέο προϊόν αποστέλλεται στο χώρο σας με κούριερ. Η αλλαγή πραγματοποιείται με τη διαδικασία ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΠΑΡΑΛΑΒΗ, δηλαδή κατά την παραλαβή του νέου προϊόντος παραδίδετε στον κούριερ το προηγούμενο. Το κόστος της υπηρεσίας είναι 6 ευρώ και καταβάλλεται στον κούριερ που θα σας εξυπηρετήσει.

Υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.

Για παραγγελίες στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε η δυνατότητα απευθείας αντικατάστασης με άλλον κωδικό / μέγεθος / χρώμα δεν υπάρχει. Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το προιόν που έχετε παραλάβει, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων και έπειτα, αν επιθυμείτε, να πραγματοποιήσετε παραγγελία εκ νέου.

2. Επιστροφή χρημάτων

Εάν δεν επιθυμείτε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο κωδικό της συλλογής μας, φυσικά έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων. Κατά ανάλογο τρόπο, επικοινωνείτε με εμάς με όποιον τρόπο σας εξυπηρετεί, ώστε να μας ενημερώσετε για το αίτημά σας. Η επικοινωνία μαζί μας θα πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας.

Ελλάδα

Συσκευάζετε και μας ταχυδρομείτε το προϊόν με όποια εταιρεία κούριερ επιθυμείτε και καλύπτετε τη χρέωση της επιστροφής (χρέωση αποστολέα). Η διεύθυνση επιστροφής είναι: Kookoo (Υποκατάστημα), Ολυμπίας 24, 16451, Αργυρούπολη. Μέσα στο δέμα, θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται ένα έντυπο στο οποίο θα αναγράφονται τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (IBAN, Ονομ/μο δικαιούχου, Τράπεζα), στον οποίο επιθυμείτε να κατατεθούν τα χρήματα. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, δρομολογούμε την επιστροφή χρημάτων, η οποία ολοκληρώνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή εκείνη. Η αποζημίωση αφορά αποκλειστικά την αξία του προϊόντος που επιστρέφεται (όχι τυχόν έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής).

Κύπρος

Συσκευάζετε και μας επιστρέφετε το προϊόν αποκλειστικά με την Kronos Express, που είναι η συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία. Σε άλλη περίπτωση, το δέμα δεν είναι δυνατό να παραληφθεί και επιστρέφει αυτόματα στον αποστολέα. Επιλέγετε χρέωση παραλήπτη (δηλαδή δική μας) και η διεύθυνση επιστροφής είναι: Kookoo (Υποκατάστημα), Ολυμπίας 24, 16451, Αργυρούπολη Αττικής, Ελλάδα. Μέσα στο δέμα, θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται ένα έντυπο στο οποίο θα αναγράφονται τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (IBAN, Ονομ/μο δικαιούχου, Τράπεζα), στον οποίο επιθυμείτε να κατατεθούν τα χρήματα. Εντός 14 ημερών παραλαμβάνουμε την επιστροφή και δρομολογείται η επιστροφή χρημάτων, η οποία ολοκληρώνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή εκείνη. Η αποζημίωση αφορά αποκλειστικά την αξία του προϊόντος που επιστρέφεται (όχι τυχόν έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής).

Υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.

Συσκευάζετε και μας ταχυδρομείτε το κομμάτι προς αλλαγή με όποια εταιρεία κούριερ επιθυμείτε ή με το ταχυδρομείο και καλύπτετε τη χρέωση της επιστροφής. Η διεύθυνση επιστροφής είναι η έδρα της εταιρείας μας. Μέσα στο δέμα, θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται ένα έντυπο στο οποίο θα αναγράφονται τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού (IBAN, Ονομ/μο δικαιούχου, Τράπεζα), στον οποίο επιθυμείτε να κατατεθούν τα χρήματα. Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, δρομολογούμε την επιστροφή χρημάτων, η οποία ολοκληρώνεται εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή εκείνη. Η αποζημίωση αφορά αποκλειστικά την αξία του προϊόντος που επιστρέφεται (όχι τυχόν έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής).

Σημαντική Διευκρίνιση

Αλλαγές και επιστροφές δεν δύνανται να πραγματοποιηθούν στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Εάν το προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (έχει φορεθεί / πλυθεί ή έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια).

  • Εάν το κομμάτι τη στιγμή της παραγγελίας βρισκόταν σε προνομιακή τιμή BAZAAR. 

  • Εάν το κομμάτι αποτελεί είδος προσωπικής υγιεινής (εσώρουχο) ή περιποίησης. 

Αν χρειαστείτε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία σχετικά με τα προϊόντα μας, τις διαδικασίες που περιγράφονται παραπάνω, ή την πολιτική της εταιρείας σε γενικότερο πλαίσιο, μη διαστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να έρθετε σε επαφή με τα μέλη της ομάδας μας παρατίθενται συγκεντρωτικά παρακάτω:

Ευχαριστούμε,

KooKoo

0
    0
    Το καλάθι μου
    Το καλάθι σας είναι άδειοΕπιστροφή

    Πρόσθεσε όποιο από τα παρακάτω προϊόντα εσύ θέλεις και εμείς σου το κάνουμε

    *Από τα παραπάνω θα λάβετε 1 ΔΩΡΕΑΝ προϊόν. Αν επιθυμείτε να βάλετε στο καλάθι σας επιπλέον προϊόντα από τα δώρα μας μπορείτε να τα προσθέσετε κανονικά και θα λάβετε δωρεάν αυτό με τη μεγαλύτερη αξία!